16 jun 2021 door Wouter

Op 15 juni liep de overschrijftermijn van de KNVB af, waarmee duidelijk werd welke spelers vv Linne verlaten hebben en welke spelers komend seizoen de Zebra kleuren verdedigen. Onderstaand vinden jullie een overzicht van elk team met hun aanwinsten en de spelers die hun heil elders gaan zoeken. Uiteraard wensen wij de spelers die besloten hebben om Linne te verlaten ontzettend veel succes met hun volgende uitdaging(en)!

Linne 4 en Linne 35+ is niet mee genomen in onderstaand overzicht. Deze geheel nieuwe teams kunnen jullie vinden op de teampagina op de website. De komende weken zullen de nieuwe aanwinsten van de selectie en Linne Dames zich kort voorstellen. Hou dus de website of social media in de gaten voor de laatste nieuwtjes.

Uiteraard is het ook mogelijk om je nog altijd aan te melden als lid bij vv Linne wanneer je momenteel niet staat ingeschreven bij een andere club. Hoe je dat moet doen? Dit staat uitgelegd op onze website. Klik hier als jij je wilt aanmelden als lid bij onze mooie club en je draagt komend seizoen het blauw-witte tenue.

Linne Selectie

Bjorn van de Venne SVC 2000 Remco van Teeffelen Linne 3