06 jul 2021 door Wouter

Buiten het vertrek van Jolijn Jans is de selectie van Linne VR1 geheel intact gebleven. Er zijn maar liefst vijf dames bij gekomen die zich hier onder kort voorstellen. Linne VR1 staat volgend jaar onder leiding van John op 't Veld, Norbert Thijssen en Inge Schuren en bestaat uit 20 speelster.

Aangezien er geen officiele foto's gemaakt konden worden als presentatie van de spelers, proberen we op deze manier jullie toch kennis te laten maken met hen.

Darnisha Sewbaransigh

Mijn naam is Darnisha Sewbaransingh, ik ben woonachtig in Echt en 22 jaar oud.
Afgelopen seizoen kwam ik uit voor VV Slekker Boys maar hier was mijn plezier weg en hierdoor was ik opzoek naar iets nieuws. VV Linne ligt in de buurt en was een redelijk bekend team voor mij.
Samen met de dames van VV Linne hoop ik op een fijn en leuk seizoen waarbij we bovenaan mee kunnen draaien ⚽💙 Tot snel op de club!

Darnisha

Rian Vergoossen

Mijn naam is Rian Vergoossen, 27 jaar en woon in Echt. Hoppend van club naar club, hop ik nu met Darnisha mee naar vv Linne. De eerste training voelde top: gastvrij, gezellig, maar ook inzet. Ik heb veel zin hier te beginnen en om het beste eruit te halen dit seizoen! Samen, als team. In het veld, en naast het veld.  Rian

Inge Martens

Ik ben Inge Martens en kom oorspronkelijk uit Beugen. De afgelopen jaren heb ik in Eindhoven gewoond, gestudeerd en gevoetbald bij Pusphaira. Sinds kort ben ik woonachtig in Linne en heb me hier direct aangemeld bij de voetbalclub. Ik kijk uit naar een sportief en gezellig seizoen bij VV Linne. Inge

Giulia Pizzuto

ik ben Giulia, ik ben 16 jaar oud en kom uit Roermond. Ik heb heel erg veel zin om het komende seizoen te trainen en wedstrijden te spelen met dit top team! ik kijk er heel erg naar uit. Giulio

Dewi Schuren

Hi ik ben Dewi Schuren ,
Ik ben 17 jaar oud en woon in Linne.  Het komende seizoen hoop ik veel dingen te leren van iedereen en beter worden met voetbal. Ik heb vroeger ook voetbal gespeeld en zou het nu weer willen oppakken en met veel plezier dit nog willen doen.
Dewi

Wij hopen volgende week de nieuwe spelers van Linne 3 te presenteren aan jullie. Dit hangt af of de ingeleverde stukken tijdig verwerkt kunnen worden en binnen zijn. Houdt de website in de gaten voor de laatste nieuwtjes.

Ben je na het lezen of zien van deze presentatie benieuwd of krijg je ook weer zin om te voetballen? Je kunt je nog altijd aanmelden als lid bij onze vereniging. Klik dan op deze link