26 okt 2021 door Wouter

Afgelopen weekend is het vv Linne wederom niet gelukt om punten te pakken in de 4e klasse. De wedstrijd tegen koploper SVH'39 werd met 3-5 verloren.

In een enerverende wedstrijd waar Linne snel op voorsprong kwam, werd na 90 minuten alsnog het onderspit gedolven tegen een sterker SVH '39. Het vertoonde spel en de gescoorde doelpunten biedt anderzijds wel perspectief voor de volgende wedstrijden waar wél de punten gepakt dienen te worden. vv Linne gaat namelijk de komende weken de strijd aan met de concurrenten.

De Veteranen van vv Linne legde afgelopen zaterdag een vermakelijke partij op de mat en na 70 minuten stond er een 5-5 eindstand op het bord. De overige seniorenteams hadden dit weekend geen wedstrijd.

Zaterdag 23 oktober 2021
Linne Veteranen - Zwentibold Veteranen 5 - 5 Manny v/d Beek 2x, ED 2x en Frank Schlechtriem

Zondag 24 oktober 2021
vv Linne 1 - SVH '39 1 3 - 5 Givan Wiggers 2x en Yves Dekkers