28 nov 2022 door Wouter

Helaas is er geen een seniorenteam in geslaagd om het afgelopen weekend punten te pakken in hun competitie. Op zaterdag gingen de Veteranen van Linne onderuit tegen OVCS met 3-2. Hiermee zijn de Vets aan de winterstop toegekomen en zullen zij in maart weer voor het eerst de wei in gaan.

Voor vv Linne 2 stond er geen wedstrijd op het programma, de wedstrijd tegen Amstenrade 2 werd afgelast. vv Linne 1 speelde tegen hoogvlieger RKVV Neerbeek. Ondanks het harde werken en de drie uitdoelpunten werd er toch verloren, 5-3. Doelpunten kwamen van de voet van Gio Swemers, Cas Eijssen (hét toptalent) en Joos Ruefli.

VV Linne 3 kon de sterke lijn niet doorzetten en verloor nipt met 3-2 van Conventus '03 2. Andrew Spatgens en Bas Suntjens verzorgde de doelpunten voor 't 3e. De dames verloren hun eerste wedstrijd dit jaar. In en tegen Helden kwam men al snel op een 2-0 achterstand. Dit kon niet meer worden rechtgetrokken, alhoewel het wel nog spannend werd; 3-2 verlies.

Voor volgende week staat de 'Zebra Zunjig' op het programma en zijn jullie allen van harte welkom op ons sportcomplex om er een gezellige middag van te maken. Dit zullen tevens ook de laatste thuiswedstrijden zijn van dit kalenderjaar, dus wees welkom!!

Maar eerst richten we onze ogen op aanstaande vrijdag. Dan kan het 35+ team van vv Linne namelijk kampioen worden in hun klasse. De eerste wedstrijden worden om 19:30u afgetrapt. Bij een winstpartij zijn ze verzekerd van het kampioenschap en kan er op vrijdagavond een lekker biertje gedronken worden in de kantine!!

Zaterdag 26 november 2022
OVCS Veteranen - vv Linne Veteranen 3 - 2 Herre v/d Velde 2x