22 mei 2023 door Wouter

Ondanks een 2-1 overwinning tegen HBC '09 is vv Linne nog altijd niet zeker van lijfsbehoud. Doordat directe concurrent Waonder Forest met 1-5 wint van Sporting Sittard '13 wordt alles op de laatste speeldag beslist.

De eindstand tegen HBC '09 was in de eerste helft al bereikt. Doelpunten van Tom Derks en Christian Deneer bezorgde vv Linne de broodnodige overwinning.

Samenvatting van de wedstrijd klik hier

VV Linne 2 verloor met 3-0 in Neerbeek van RKVV Neerbeek en mag nog eenmaal aantreden, aanstaande vrijdag (!) om 19:30u op ons eigen sportcomplex. VV Linne 3 speelde geen wedstrijd.

De dames verloren verrassend met 4-3 bij DESM en de titel is definitief uit het zicht. Bij rust keek men al tegen een 4-1 acherstand aan welke nog enigszins gerepareerd werd in de 2e helft.

Op zaterdag wonnen de Veteranen van vv Linne simpel met 6-0 van Spcl. Susteren.

zaterdag 20 mei 2023
vv Linne Veteranen - Spcl. Susteren 6 - 0 Manny v/d Beek 2x, Herre v/d Velde 2x, Frank Schlechtriem en Quinn Lucas

zondag 21 mei 2023
vv Linne 1 - HBC '09 2 - 1 Christian Deneer en Tom Derks