12 sep 2023 door Wouter

De Club van 100 heeft een nieuwe ijskast geschonken aan de voetbalclub. Al enige tijd was het tijd voor vernieuwing in de keuken van de kantine. De vriezer die er voorheen stond was niet meer van goede kwaliteit. De Club van 100 heeft er nu voor gezorgd dat er een nieuwe en ruime vriezer aangeschaft is kunnen worden.

Wil jij ook lid worden van de Club van 100 en jouw naam zichtbaar op 't grote bord in de kantine terugzien? Meld je dan nu aan als lid van de Club van 100. Dit doe je bij Jack Linssen via 06-50213902 of jack.linssen@gmail.com.

In korte tijd is er een gigantische stijging van de leden te zien. Op dit moment telt de Club van 100 74 leden.

De jaarlijkse bijdrage is €46,- en hiermee ondersteun jij de vereniging in het aanschaf van verschillende spullen die allen ten goede komen aan de club.

Bedankt!