08 apr 2024 door Wouter

vv Linne is tegen een enorme domper opgelopen tegen Centrum Boys. Een week voor de Zebra Zunjig is het eerste elftal er niet in geslaagd te winnen in Centrum Boys.

Ondanks vijf doelpunten, werd er niet gewonnen. Een knotsgekke wedstrijd met drie maal een achterstand en twee keer een voorsprong eindigde in 5-5.

zondag 7 april 2024
Centrum Boys 1 - vv Linne 1 5 - 5 Barney v/d Heide 2x, Dillon Janssens, Yves Krekelberg en Remco van Teeffelen

Het 2e elftal wist na twee seizoenen weer eens een uitwedstrijd te winnen. Grote man was Jeroen Versteegen. De 'papa to be' scoorde in de eerste helft een hattrick, mede door Cas(sist) die hem twee maal een perfecte voorzet gaf. Net voor rust was het gelegenheidslinksbuiten Wouter Cabo die met een perfecte steekbal Jeroen voor de derde keer vrij voor de keeper zette. In de 2e helft kwam Haelen 2 nog terug tot 2-3, maar Ryan Doensen schoot de bal, met behulp van de wind, mooi in de kruising.

vv Haelen 2 - vv Linne 2 2 - 4 Jeroen Versteegen 3x en Ryan Doensen

Het damesteam had geen kind aan ONDO VR1. In Brabant werd er met 2-5 gewonnen en verstevigde zij hun positie in de top van de middenmoot.

zondag 7 april
ONDO VR1 - vv Linne VR1 2 - 5 Naomi Henderickx 2x, Anthe Schroijen, Karlijn Theunissen en Audrey Thijssen

vv Linne 3 kwam zonder punten thuis. Op een prachtige zondagmiddag stond de derby tegen SHH 7 op het programma. De wedstrijd dreigde afgelast te worden, omdat de lijnen niet zichtbaar waren op het veld. De scheidsrechter loste dit vakkundig op door oranje hoedjes op de 'lijnen' te zetten. In de eerste helft was Linne de bovenliggende partij, maar ondanks redelijk wat kansen van Loek, Mike en Bas werd er niet gescoord. Er werd nauwelijks wat weggeven, maar de ruststand was toch 0-0. De lijnentrekker was waarschijnlijk ook verantwoordelijk voor de thee, want in de rust was de thee ook niet zichtbaar.

In de 2e helft kreeg Linne nog enkele kansen. De intensieve wedstrijd leek op een 0-0 af te stevenen. In de 89e minuut kreeg SHH een vrije trap op 25m van de goal. De voorzet verdween over alles en iedereen en viel zo in het doel. Hierdoor leek SHH de overwinning te pakken. In de 91e minuut floot de scheidsrechter midden in een aanval van Linne af. Jammer, want nog geen twee seconden later schoot Bas de bal door de benen van de keeper in het doel. Ondanks de protesten bleef de scheids bij zijn beslissing en droop Linne af.

SHH 7 - vv Linne 3 1 - 0

Op vrijdag wisten de mannen van vv Linen 35+ hun beide wedstrijden te winnen. Ondanks het terugtrekken van twee teams (er zijn er nu nog maar drie over) werd het na de wedstrijden een gezellige avond in de kantine van vv Linne.

vrijdag 5 april
vv Linne 35+   Nick van Vlodrop 4x, Roger Kuijpers 3x, Herre v/d Velde 2x en Manny v/d Beek

De Veteranen speelde een ware internationale wedstrijd op ons sportcomplex. De heren van VV Ven Maaseik waren naar Linne gekomen om op zaterdag te spelen tegen de Vets van Linne. De wedstrijd eindigde in een 1-4 nederlaag. Daarna leerden de Belgen ook het Linner kroegleven kennen, want ze trokken hem nog even door bij de Cafe Den Tegel in Linne.

zaterdag 6 april
vv Linne Vets - VV Ven Maaseik Vets 1 - 4 Nick van Vlodrop

Zet het in jullie agenda! Volgende week zondag, 14 april, ZEBRA ZUNJIG!