06 nov 2023 door Wouter

Op een regenachtige en winderige zondag heeft vv Linne een overwinning uit het vuur gesleept tegen St. Joost.

Het was wederom Barney v/d Heijde die met twee doelpunten vv Linne de overwinning bezorgde. Lang leek er geen vuiltje aan de lucht, gezien vv Linne de betere ploeg was. Dit resulteerde ook in een mooi eerste doelpunt van spits Barney v/d Heijde. Op aangeven van Yves Krekelberg opende hij de score met een schitterende volley.

In het verloop van de wedstrijd kwam St. Joost er niet aan te pas. Echter was er in de 84e minuut een moment van onoplettendheid, waardoor St. Joost een strafschop kreeg. Deze werd benut en zo leek vv Linne wederom punten te verspelen. Ware het niet dat Barney v/d Heijde de meubels redde en in de 88e minuut vv Linne naar de overwinning schoot.

zondag 5 november 2023
St. Joost 1 - vv Linne 1 1 - 2 Barney v/d Heijde 2x

Eerder op de ochtend was vv Linne 3 ook op bezoek in St. Joost. Met een 1-3 overwinning werd er een gevolg gegeven aan de sterke serie die de ploeg van Walter Knippenberg neer zet. Door de overwinning maakt de ploeg een sprong naar de 2e plek op de ranglijst. Bas Suntjens zag zijn 'hattrick streak' beeindigd worden, daar hij maar één keer scoorde. Mike Jeurissen werd de man van de wedstrijd door tweemaal het net te vinden.

zondag 5 november 2023
St. Joost 2 - vv Linne 3 1 - 3 Mike Jeurissen 2x en Bas Suntjens

Voor vv Linne 2 en de dames van vv Linne was er geen wedstrijd. Beiden wedstrijden werden afgelast, wegens een onbespeelbaar veld.

Op vrijdag kwamen de mannen van vv Linne 35+ in actie. Op het sportcomplex in Linne werden de degens gekruist met de overige vier teams. Wisselend resultaat voor de mannen, maar men vind zich zelf wel nog terug op een tweede plek in de ranglijst.

vrijdag 3 november 2023
FC Roerdalen 35+1 - vv Linne 35+1 3 - 0
vv Linne 35+1 - SNA 35+ 1 1 - 1
Oranje Blauw '15 35+1 - vv Linne 35+1 0 - 4
vv Linne 35+1 - SHH 35+1 2 - 3
    Manny v/d Beek 4x, Nick van Vlodrop 2x en Herre v/d Velde 2x

Zaterdags waren de heren van Maurice Smeets aan de beurt. De Veteranen mochten op bezoek bij OVCS in Sittard. Helaas werd er een flinke nederlaag geleden: 6-0.