18 mrt 2024 door Wouter

Op zaterdagavond kwam het eerste bericht binnen dat het 3e elftal een vrije zondag had. RKAVC lastte de wedstrijd af. Een dag later, was het ook vv Linne 1 die een afgelasting te horen kreeg. Ook zij moesten tegen RKAVC en zonder duidelijke oorzaak werd de wedstrijd afgelast.

Op de zondag kwamen alleen de dames van vv Linne en het 2e elftal in actie.

De dames speelde tegen koploper SV ARGO VR1. Een moeilijke pot, maar zeker niet kansloos. Dat bleek ook in de wedstrijd. Ondanks enkele 100% kansen werd er verloren van de fusieclub uit Grevenbicht/Obbicht. De koploper kon in moeilijkheden worden gebracht, maar meerdere kansen en zelfs een penalty konden de dames niet dichter bij SV ARGO brengen. Met een 3-1 eindstand werden de dames naar huis gestuurd. De eer werd gered door Sophie Ophelders.

zondag 17 maart 2024
SV ARGO VR1 - VV Linne VR1 3 - 1 Sophie Ophelders

Om 12:00u gingen de mannen van het 2e elftal op bezoek bij buurman SHH4. Wonderbaarlijk stonden de heren met rust bij 1-3 voor. Tijdens de eerste helft werd het team afgetroefd op felheid, rust en gretigheid om een bal te winnen. Ook al werd hier in de rust duidelijk over gesproken, in de 2e helft werd het er niet veel beter op..SHH4 kwam dan ook terug tot 2-3, en 3-3 en tot overmaat van ramp scoorde ze tien minuten voor tijd nog de 4-3. Een nederlaag, net zoals vorige week tegen Heythuysen, volledig aan zichzelf te wijten. Voor nu wacht het tweeluik met Wilhelmina '08, waar er duidelijk uit een ander spreekwoordelijk vaatje getapt zal moeten worden.

zondag 17 maart 2024
SHH4 - vv Linne 2 4 - 3 Jeroen Versteegen 2x en Timon Essers

Op zaterdag verloren de Veteranen van vv Linne de uitwedstrijd tegen Spcl. Leeuwen Veteranen. Met maar liefst 5-1 werden de Zebra's naar huis gestuurd.

zaterdag 16 maart 2024
Spcl. Leeuwen Veteranen - vv Linne Veteranen 5 - 1 Frank Schlechtriem

Het JO-16 team van vv Linne wist hun eerste overwinning van na de winterstop te boeken. Door doelpunten van Jimmy van Heel, Dani Hooft en Bjorn Peeters werd er een simpele 3-1 zege op Schinveld JO-16 geboekt.

zaterdag 16 maart 2024
vv Linne JO-16 - Schinveld JO-16 3 - 1 Jimmy van Heel, Dani Hooft en Bjorn Peeters

Op vrijdag kwamen de heren van vv Linne 35+ weer in actie. Na een lange winterstop speelde zij helaas maar twee wedstrijden, door het niet op komen dagen van MBC'13 35+. Wel werden beide wedstrijden gewonnen.

zondag 4 maart 2024
FC Roerdalen 35+ - vv Linne 35+ 2 - 4