23 sep 2022 door Wouter

Na een succesvol bekeravontuur, waarin Linne 1 er in geslaagd is om een ronde verder te komen, start komend weekeinde de competitie voor alle seniorenteams.

Op vrijdagavond (vanavond) start het 35+ team weer aan een nieuw avontuur. De voorjaarskampioenen treden in Montfort aan voor hun eerste wedstrijden. Op zaterdag volgen veteranen die naar Hoensbroek mogen voor hun wedstrijd tegen FC Hoensbroek.

vv Linne 3 mag het opnemen in Herten tegen de buren van SHH 5. vv Linne 2 mag zich opmaken voor een lange reis naar Heerlen om tegen Heksenberg/NEC 4 te spelen en de dames proberen in Meijel tegen RKMSV hun eerste driepunter te pakken.

Als toetje staat er om 14:30u de eerste wedstrijd van vv Linne 1 op het programma. De reis gaat deze keer naar Sittard, waar het lastige Sporting Sittard '13 wacht. Vorig jaar werd hier een flinke nederlaag geleden, dus men kan de borst nat maken.

Met de start van de competitie begint ook de topscoorderslijst weer te lopen. De eerste doelpunten zijn al door de Veteranen van vv Linne gemaakt. Aan iedere leider/trainer de vraag om de doelpuntenmakers dan ook tijdig door te geven.