20 jun 2023 door Wouter

Op 15 juni liep de overschrijftermijn af voor spelers die zich willen inschrijven bij een nieuwe club. Ook de selectie van vv Linne is versterkt met enkele spelers. Deze stellen wij graag kort aan jullie voor.

Barney v/d Heijde
Een buitenkans voor vv Linne. Dankzij de contacten van de nieuwe trainer Hafid Bendaoud heeft Barney voor vv Linne gekozen. Barney is een spits die al jaren naam maakt in het Limburgse voetbal. Hij komt over van vv Caesar 1 waar hij het afgelopen jaar in de 2e klasse heeft gespeeld. De goede ervaringen met Hafid en toch het willen spelen op een lager niveau heeft hem doen besluiten voor vv Linne te kiezen. Deze kans lieten wij uiteraard niet liggen en we zijn blij hem volgend seizoen in het blauw-wit te mogen bewonderen.

Gilano Derkx
Gilano komt over van vv Sanderbout. Na enkele trainingen op het einde van het afgelopen seizoen hebben Gilano en vv Linne elkaar de handen geschud en is hij lid geworden van onze club. Gilano is een speler met veel drive en kan op verschillende posities in de voorhoede ingezet worden. Met zijn goed schot en tweebenigheid denken wij dat hij een versterking is voor onze aanval.

Jeroen Versteegen
Jeroen komt over van Toxandria. Hier speelde hij in het eerste elftal het afgelopen seizoen. Jeroen woont sinds kort in Linne en kent ondertussen al heel wat jongens in de groep. De middenvelder is een aanwinst voor de club en zal zich in eerste instantie bij het 2e elftal melden.

Ryan Doensen
Ryan speelde in de eerste seizoenshelft van 2022/2023 al eens voor de Zebra's. Nadat hij heimwee kreeg naar zijn club SVH '39 gaat hij aankomend seizoen toch weer voor zijn kansen bij vv Linne. Ryan is een veelzijdige middenvelder met een goede pass en schot in de benen.

Bram Cramers
Wat is er nou mooier dan terugkeren op het oude nest? Bram speelde altijd al in de jeugd van vv Linne, maar wegens eens te kort aan spelers stapte hij over naar de jeugd van SHH. Het afgelopen seizoen speelde hij hier in de hoofd- en 1e klasse bij SHH JO-19. Wij verwelkomen Bram en zien deze verdediger graag stappen maken binnen onze selectie.

Marc Blaauboer
Marc heeft na een zware enkelbreuk enkele jaren geleden het voetballen gelaten voor wat het is. Maar met een verleden in de AZ jeugd en bij diverse clubs op hoog niveau in Noord Holland bindt hij de schoenen op 36-jarige leeftijd toch weer onder. Marc is sinds enkele tijd woonachtig in Linne en mengt zich makkelijk in de groep. Een sterke spits die een neusje voor de goal heeft. Hij zal in eerste instantie bij het 2e elftal aansluiten.

Thom Cleven
Thom is al jaren lid van vv Linne. Het afgelopen seizoen heeft hij in het 3e elftal gespeeld, maar de selectie bleef aan hem trekken. De lokroep en overtuiging dat hij een aanwinst is voor de selectie heeft zijn vruchten afgeworpen. De aanvallende en felle back speelt volgend seizoen in de selectie.

Kevin Pereira
vv Linne is blij dat we met Kevin sinds lange tijd weer een jeugdspeler hebben die de selectie komt versterken. Vrijwel de gehele periode na de winterstop heeft Kevin al meegetraind met de selectie en laat zien het op technisch vlak goed aan te kunnen. Deze 17-jarige aanvaller zal rustig gebracht worden en zijn kansen krijgen in de selectie. Het afgelopen seizoen heeft hij al enkele malen mee mogen doen wat ons zeer tevreden stemde.

In de voorbereiding zullen we wellicht nog meerdere spelers aansluiten die momenteel geen club hebben. Hier zullen wij later op terugkomen als zij officieel lid zijn geworden. Daarnaast is de selectie nog altijd op zoek naar een 2e doelman. Heb jij de handschoenen aan de wilgen gehangen maar lijkt het je weer leuk om te keepen, dan horen wij dat graag!

Helaas vertrekken er ook enkele spelers. Steve, Rens, Timo en Janick zijn helaas genoodzaakt te stoppen wegens aanhoudend blessureleed. Daarnaast zullen Joos, Daan en Roel om verschillende redenen stoppen met voetballen.