02 apr 2024 door Wouter

Tijdens het afgelopen paasweekend stond er voor zowel vv Linne 2 als ook vv Linne 3 een wedstrijd op het programma.

Het 2e elftal mocht zaterdag op bezoek bij Wilhelmina '08 in Weert. Een week eerder werd met 3-0 gewonnen van de gasten uit Weert, dus vertrok met volle moed naar Weert. Helaas kon men geen vervolg geven aan de eerdere overwinning. Wilhelmina '08 2 speelde met een totaal ander team dan in de eerste wedstrijd. Goede, behendige en (te) getructe spelers waren niet te stoppen voor Linne. Je kunt je afvragen of ze wel echt in het 2e elftal thuishoorden of dat ze niet ergens anders zouden spelen??? Het digitale wedstrijdformulier klopte in ieder geval van geen kanten...Helaas is hier met clubscheidsrechters niet veel aan te doen. Over de scheidsrechter van Wilhelmina '08 2 zullen wíj in ieder geval ook niets meer zeggen hier. Wat we wel kunnen zeggen is dat Wilhelmina '08 de betere ploeg was, maar dat mocht ook wel met deze spelers die absoluut niet in de 4e reserve klasse thuishoren.

zaterdag 30  maart 2024
Wilhelmina '08 2 - vv Linne 1 6 - 0

Ook het 3e elftal had wat problemen met het al dan niet speelgerechtigd zijn. Op 2e paasdag kwam SVH '39 3 op bezoek. In de eerst helft kwamen de gasten uit Herkenbosch op een 0-2 voorsprong. Eerst vanuit een counter, daarna een rebound uit een vrije trap. Tussendoor was het Loek Zonneveld die nog met een fantastische sliding een doelpunt voorkwam.

In de rust bleek dat SVH '39 3 een speler (die een doelpunt + assist maakte), mee liet spelen op een andere naam. Deze speler voetbal voornamelijk in het eerst elftal van SVH '39. Hij heeft hier al dusdanig veel wedstrijden gespeeld, dat hij niet meer in actie mag komen voor een lager team. SVH '39 3 dacht dit te omzeilen door hem op een andere naam te laten deelnemen aan de wedstrijd. In de 2e helft werd deze speler dan ook in het lokaal achter gelaten, omdat hij niet meer mee mocht doen.

Maar goed, wel een doelpunt en een assist op zijn naam. In de 2e helft herpakte Linne zich goed en door het uitvallen van de 'belangrijke' speler van SVH '39 3 kwamen zij niet meer in het spel voor. Bas Suntjens scoorde vanuit een strafschop en Mike Jeurissen deed ook een duit in het zakje. Bas Suntjens had zelfs 'all time topscorer van Linne 3' kunnen worden, ware het niet dat hij vele kansen mistte. Vincent Zeelen riep terecht vanuit de kant 'Die haaj eedere pipo gemaaktj!!'

maandag 1 april 2024
vv Linne 3 - SVH '39 3 2 - 2 Bas Suntjens en Mike Jeurissen