04 dec 2023 door Wouter

In een weekend vol afgelastingen, lijdt het 3e elftal van vv Linne een pijnlijke nederlaag.

Het 3e elftal mocht op bezoek in Melick bij FC Roerdalen 3. De mannen van Walter Knippenberg draaien een prima seizoen en waren vijf wedstrijden op rij ongeslagen. Helaas kwam aan deze reeks een einde, door tegen een harde nederlaag aan te lopen. Alle drie de tegendoelpunten vielen voor rust en voor de Zebra's kon niemand het net vinden. De verliespartij, 3-0, zorgde er nog niet voor dat vv Linne 3 de koppositie kwijt is. Volgende week zondag speelt het 3e elftal niet, gezien hun wedstrijd al is afgelast. Men is afhankelijk van de overige teams in de competitie of zij als 'Herbstmeister' de winterstop in gaan.

zondag 3 december 2023
FC Roerdalen 3 - vv Linne 3 3 - 0 -

De enige thuiswedstrijd van afgelopen zondag was die van de dames tegen DFO '20. In de ochtend waren er nog twee afmeldingen te verwerken, waardoor er met 12 man de strijd werd aangegaan tegen de fusieclub. De dames hadden de kans om te winnen, maar een strafschop werd gestopt door de doelvrouw van DFO '20. Omdat er aan beiden kanten één keer werd gescoord, stond er na het laatste fluitsignaal een 1-1 eindstand op het bord.

zondag 3 december
vv Linne 1 - DFO '20 1 - 1 Sophie Ophelders

vv Linne 1 werd zondagochtend vroeg om 11:00u afgelast door de tegenstander Conventus '03. Deze wedstrijd wordt, als het weer en de velden het toelaten, as. donderdag om 20:00u ingehaald in Koningsbosch. Voor vv Linne 2 was zaterdag al duidelijk dat hun wedstrijd tegen SVH '39 2 niet door zal gaan. Deze staat voor nu ingepland op dinsdag 12 december. Ook de JO-16 van vv Linne kwam niet in actie, doordat de tegenstander te weinig spelers had.