05 feb 2024 door Wouter

vv Linne heeft een kansloze nederlaag geleden tegen EMS 2 uit Roermond. Op bezoek in Roermond heeft het 3e het altijd lastig. Ook vandaag weer, mede door een gehavend elftal (de carnaval hakt er in). EMS was effectief en scoorde enkele prachtige doelpunten. vv Linne 3 kwam er niet aan te pas en werd de eer gered door een mislukte voorzet die in het doel dwarrelde. EMS 2 was een paar maatjes te groot voor de ploeg van Walter Knippenberg.

zondag 4 februari 2024
EMS 2 - vv Linne 3 6 - 1 Stef Korsten

Voor vv Linne Dames 1 en vv Linne 2 begon de zondag met een berichtje van de KNVB. Beide wedstrijden werden afgelast door de uitploeg vanwege de slechte conditie van de velden. De wedstrijd van vv Linne 1 werd in een eerder stadium al afgelast. Zij spelen as. dinsdag 6 februari om 20:00u in Sittard tegen Sanderbout 1.