31 okt 2022 door Wouter

Na vijf wedstrijden wist vv Linne eindelijk haar eerste driepunter van het seizoen te pakken. In Sittard, tegen Centrum Boys, werd er met 2-4 gewonnen. De laatste weken werd al duidelijk dat de eerste driepunter niet lang meer op zich liet wachten. De mannen van interim-trainer Roberto Torregiani wisten in een zware wedstrijd tegen Centrum Boys aan het langste eind te trekken. Doelpunten kwamen op naam van Tom Derks 2x, Rob Wijers en Gio Swemers.

Eerder op de ochtend ging vv Linne 2 keihard onderuit in Roermond tegen SVC 2000. SVC 2000, een duidelijke kampioenskandidaat, liet geen spaan heel van een collectief falend vv Linne 2. De gehele wedstrijd werd er gesnakt naar het eindsignaal welke na 90 minuten kwam met een 8-0 score voor SVC 2000 op het scorebord.

De dames van vv Linne deden het een stuk beter en voegde de volgende overwinning toe aan het tot nog toe indrukwekkende seizoen. Tegen RKSVO werd met 1-3 gewonnen en de koppositie blijft in handen. Ook vv Linne 3 weet hun draai steeds beter te vinden. Het nieuw samengestelde team klopte subtopper St. Joost 2 met 0-1 door een doelpunt van Loek Zonneveld.

De veteranen van vv Linne kwamen niet in actie, zij spelen volgende week in Linne tegen Roosteren. De mannen van de 35+ ploeg mogen as. vrijdag ook weer aan de slag.

Zondag 30 oktober 2022
Centrum Boys 1 - vv Linne 1 2 - 4 Tom Derks 2x, Rob Wijers en Gio Swemers
SVC 2000 2 - vv Linne 2  8 - 0
St. Joost 2 - vv Linne 3  0 - 1 Loek Zonneveld