19 sep 2023 door Wouter

Alle seniorenteams die in actie kwamen afgelopen weekend wisten hun wedstrijd te winnen. Er werd zelfs geen enkel tegendoelpunt geincasseerd.

vv Linne 1 wist met 0-4 te winnen bij 4e klasser FC Roerdalen. Door een hattrick van Dillon Janssens en een kopdoelpunt van Kai Mevissen stoot vv Linne 1 nu door naar de volgende ronde van de het KNVB bekertoernooi.

vv Linne 2 wist op bezoek bij Oranje Blauw '15 2 in Posterholt met duidelijke cijfers te winnen. Voor de rust was het linksback (!) Wouter Cabo die de score opende, na een afvallende bal uit een hoekschop. Na de rust verdubbelde Jeroen Versteegen met een bekeken schot de tussenstand. Oranje Blauw '15 2 hielp vv Linne 2 aan nog een doelpunt door de bal in eigen doel te schieten en zo de eindstand op 0-3 te zetten.

In vroege ochtend wisten de dames simpel met 5-0 te winnen van Daalhof VR1. Doelpunten kwamen van de voet van Gaby Mevissen, Sophie Ophelders, Annemarie Schuren en Naomi Henderickx.

Vanaf volgende week gaat de doelpuntentelling voor het nieuwe seizoen echt van start. Dus geef de doelpuntenmakers door en laat de strijd weer losbarsten.

Voordat de competitie begint zorgen we er met z'n allen voor dat ons sportcomplex er weer piekfijn bij ligt. Aanstaande zaterdag staat de jaarlijkse opruimdag op het programma en worden alle leden van de seniorenteams verwacht om tussen 09:00u - 12:00u hun steentje bij te dragen.

Hierna volgt op zondag een prachtig thuisprogramma om het seizoen te openen.

zondag 17 september 2023
FC Roerdalen 1 - vv Linne 1 0 - 4 Dillon Janssens 3x en Kai Mevissen
Oranje Blauw '15 2 - vv Linne 2 0 - 3 Wouter Cabo, Jeroen Versteegen en ED
Waonder Forest 3 - vv Linne 3 afg.
vv Linne VR1 - Daalhof VR1 5 - 0 Gaby Mevissen 2x, Sophie Ophelders, Annemarie Schuren en Naomi Henderickx