20 nov 2023 door Wouter

Op een fonkelnieuw kunstgrasveld in Montfort wist vv Linne eenvoudig te winnen van SNA. De ploeg van Hafid Bendaoud wist zo voor de vierde keer op rij een overwinning te boeken, deze keer met 0-6.

Linne had weinig te duchten van de buren uit Montfort. In de eerste helft heeft doelman Tim Suntjens de bal enkel aan de voeten gehad, in de tweede helft werden zijn kunsten tot drie keer toe getest. Voor de rest was het vv Linne wat de klok sloeg. Met iets meer scherpte, laten we de wind en het weer als excuus nemen, zou de score nog veel hoger zijn uitgevallen.

De gastheren van Montfort bleven hard werken, maar vv Linne was een maatje te groot. Door twee doelpunten van Barney v/d Heide en doelpunten van Remco van Teeffelen, Gilano Derkx en Kai Mevissen werd de eindstand op 0-6 bepaalt. Koploper Slekker Boys speelde gelijk tegen St. Joost, waardoor het gat met de nummer 1 van de ranglijst iets geslonken is naar vier punten.

zondag 19 november 2023
SNA 1 - vv Linne 1 0 - 6 Barney v/d Heide 2x, Remco van Teeffelen Gilano Derkx en Kai Mevissen 1x

De wedstrijd van vv Linne 2 werd afgelast en vv Linne 3 had een vrij weekend.

Helaas wisten de dames de verre reis naar Helden niet te belonen met drie punten. In een tumultueuze wedstrijd werd er met 2-0 verloren van vv Helden VR2.

zondag 19 november 2023
vv Helden VR2 - vv Linne VR1 2 - 0

De heren van de Veteranenploeg wisten ook het net niet te vinden. Er werd met zware cijfers verloren van Swalmen Veteranen, 0-4.

zaterdag 18 november 2023
vv Linne Veteranen - Swalmen Veteranen 0 -4

De 35+ heren voerden afgelopen vrijdag de druk op koploper FC Roerdalen 35+ aardig op. Met nog één speelronde te gaan, bedraagt de achterstand drie punten. Wie weet kunnen de heren op vrijdag 1 december in Montfort wederom een kampioenschap vieren!

vrijdag 17 november 2023
FC Roerdalen 35+ - vv Linne 35+ 1 - 3