11 sep 2023 door Wouter

vv Linne speelde op een warme nazomerdag bloedeloos gelijk tegen Susterse Boys. In deze slechte wedstrijd kwam geen winnaar naar voren. De scheidsrechter floot na 90 minuten af met een stand die er bij het startsignaal ook was: 0-0.

In de vroege ochtend speelden de dames knap gelijk tegen het een klasse hoger voetballende RKHSV VR1. In de slotseconde van de wedstrijd scoorde Anthe Schroijen haar eerste doelpunt voor vv Linne en stelde ze een punt veilig in het bekertoernooi.

vv Linne 2 kwam wederom niet tot een winstpartij. Werd er vorige week verloren van EMS 1, nu was 3e klasse Schinveld te sterk. In een gelijkopgaande eerste helft kreeg vv Linne 2 vlak voor rust de 0-1 om de oren. In de 2e helft vloeiden de krachten langzaam weg en verdubbelde Schinveld 2 de score. In de allerlaatste minuut kreeg Schinveld een cadeautje en zorgden zo voor een 0-3 eindstand.

Het 3e elftal ging op bezoek bij Sporting Sittard '13 3. Ondanks dat er in de ochtend nog enkele spelers geregeld moesten worden werd er gestreden voor de winst. Helaas, met een 3-2 nederlaag werden de mannen Sittard uitgestuurd. De twee doelpunten van Bas Suntjens waren niet voldoende.

Een dag eerder werden de Veteranen van vv Linne ook vanuit het zuiden met 0 punten naar Linne gestuurd. Tegen de Ster werd er met 4-0 verloren.

zaterdag 9 september 2023
de Ster Veteranen - vv Linne Veteranen 4 - 0