22 mrt 2024 door Wouter

Gisteren speelde vv Linne 1 een inhaalduel tegen RKAVC. In Asenray werd er eenvoudig gewonnen.

De wedstrijd, welke eerder gepland stond op zondag 17 maart, werd om 20:00u gespeeld op sportpark de Sprunk in Asenray. Met enkele wijzigingen, omdat niet iedere speler op donderdagavond kon spelen, traden de mannen van trainer Hafid Bendaoud aan voor de eerste wedstrijd in de 3e periode.

Het eerste doelpunt liet even op zich wachten, maar Barney van der Heide opende de score voor de Zebra's. Nog voor rust verdubbelde Tom Derks de voorsprong en mocht vv Linne met 0-2 gaan rusten. Na de rust werd de score rustig uitgebreid. Kai Mevissen zorgde met twee doelpunten dat zijn doelpuntentotaal voor dit seizoen op 8 komt. Tussendoor deed ook Dillon Janssens nog een duit in het zakje. Dillon was een tijdje uit de running met een vervelende blessure en vierde zijn rentree met een doelpunt. Eindstand 0-5!

Vanavond spelen de dames van vv Linne hun inhaalduel op Sportpark Linne. De aftrap van de wedstrijd zal om 20:00u zijn.