28 dec 2023 door Wouter

Nu de laatste wedstrijden gespeeld zijn, is het tijd voor verdiende rust. Hieronder vinden jullie het winterprogramma voor de selectie van vv Linne.

De selectie vertrekt op donderdag 5 januari voor een vijf-daags trainingskamp naar Tenerife, waar er drie keer getraind zal worden. Hier zal vanavond, voorafgaand aan de Kerst Kaartavond nog een presentatie voor zijn in de kantine. Het trainingskamp zal in beeld worden gebracht, dus volg ons via de website, Facebook of Instagram voor exclusieve beelden vanuit het zonnige eiland.

Hierna pakken de mannen het weer op in ons eigen land met trainingen, oefenwedstrijden en het jaarlijkse Hansen Dranken toernooi. Deelnemers aan het Hansen Dranken toernooi zijn FC Roerdalen, Sportclub Leeuwen en IVS.