16 apr 2024 door Wouter

Wekelijks is de maandagochtendploeg veel tijd kwijt met het repareren van de verplaatsbare doelen. We hebben ze in alle soorten en maten, de verplaatsbare doelen die tegen het hekwerk van het intrapveldje staan. Vrijwel iedere training, jeugd of senioren, worden ze gebruikt bij partij- of afwerkvormen.

Om zorg te dragen voor deze doelen én voor de vrijwilligers die iedere maandag op ons complex rondlopen, deze oproep.

• Schuif de doelen niet over het kunstgrasveld, til deze s.v.p. op wanneer je ze verplaatst.
  • De doelen zijn niet te gebruiken als klimmateriaal, alleen om ballen tegen te houden.
  • Zet de doeltjes na gebruik netjes terug, tégen het hekwerk van het intrapveld. Houdt hierbij rekening dat er een auto langs moet kunnen rijden (zie afbeelding).

De vrijwilligers geven aan er veel tijd aan kwijt te zijn om de doelen en netten te moeten repareren. Dit, omdat er niet zorgvuldig met het materiaal wordt omgegaan. Een kleine moeite om bovenstaande puntjes onder de aandacht te brengen en als trainers/leiders een oogje in het zeil te houden.

Alvast bedankt!