29 dec 2023 door Wouter

Hetfgelopen jaar, 2023, is het aantal leden van de Club van100 gegroeid naar 84.

Deze explosieve groei, die is ingezet op de ledenvergadering in december '22, willen wij doortrekken naar de honderd leden.

Om het leden bord (zie foto) vol te krijgen, zijn er dus nog 16 aanmeldingen nodig. We hopen deze leden in het nieuwe jaar te mogen begroeten.

Wat doet de Club van 100?

De Club van Linne is een groep Zebra’s die de club een warm hart toedragen. Zij doen een jaarlijkse donatie van €46,- die worden besteed aan diverse doeleinden (zowel jeugd als senioren). Voor de invoering van de euro bedroeg de contributie 100 gulden, vandaar de naam Club van 100. Per 1 januari 2002 bedraagt de contributie €46,- per jaar. Klik hier voor de actuele ledenlijst van de Club van 100.

Voorbeelden van donaties vanuit de 'pot' van de Club van 100 zijn:

• TV scherm bestuurskamer
  • Pop-Up doeltjes voor de jeugd
  • Diepvries in de kantine
  • Mozaiek vloer in de kantine

Wil jij ook lid worden van de Club van 100?

Wil jij ook lid worden van de Club van 100 en jouw naam zichtbaar op 't grote bord in de kantine terugzien? Meld je dan nu aan als lid van de Club van 100. Dit doe je bij Jack Linssen via 06-50213902 of via sponsorcommissie@vvlinne.nl

We houden jullie op de hoogte over het verloop van de inschrijvingen.