Bestuur & Commissies

Als dagelijks bestuur zetten wij ons in voor een mooie toekomst waarin vv Linne een succesvolle, bruisende en vooral sfeervolle amateurclub mag zijn! Samen verzorgen wij de bestuursvergaderingen en jaarlijks de Algemene Leden Vergadering (ALV), waarin wij samen de zorg dragen voor het coordineren van de voetbalvereniging in Linne. Besluitvorming vindt dan ook plaats in meerderheid van stemmen van de aanwezige bestuursleden.

Bestuursleden Naam Mobiel E-mailadres (zakelijk)
Voorzitter Yoeri Slats

voorzitter@vvlinne.nl
Bestuurslid Theo Mestrom 06-12065947 -
Penningmeester Jan Aben

penningmeester@vvlinne.nl
Secretaris Martien Slabbers 06-53492589 secretaris@vvlinne.nl

Wedstrijdsecretaris senioren

Emiel Koster 06-10910284 wssenioren@vvlinne.nl
Wedstrijdsecretaris junioren Rick Schuren 06-54705655 rickschuren@gmail.com
Technische commissie Walter Knippenberg

06-14401976

tc@vvlinne.nl
Sponsorcommissie Levi Boom 06-12187072 sponsorcommissie@vvlinne.nl
Jeugdbestuur

Roel Smeets

jeugd@vvlinne.nl
Activiteitencommissie Leanne Daamen 06-47624888 leanne-daamen@hotmail.nl
Ledenadministratie: Jan Aben / 06-42629117/ leden@vvlinne.nl
Juridische zaken: Arthur Deneer / 06-50261571 / juridisch@vvlinne.nl
Vertrouwenspersoon: Mevr. Poels / vcp@vvlinne.nl

Zoals iedere vereniging heeft VV Linne ook een groot aantal vrijwilligers. Hier zijn wij trots op en enorm dankbaar voor. Vanuit het bestuur worden deze vrijwilligers in diverse commissies ingedeeld. Deze commissies zijn noodzakelijk om alle activiteiten binnen de vereniging in goede banen te leiden. Onderstaand de verschillende commissies die actief zijn binnen de club.

Huidige commissie Voorzitter Leden
Accommodatie & onderhoudscommissie Martien Slabbers Paul Daamen, Theo Verboeket, Alex Alexeew, Sjaak Korsten, Jack Linssen, Chris Slabbers
Communicatiecommissie Yoeri Slats Martien Slabbers, Wouter Daamen, Kai Mevissen, Cas Eijssen
Jeugdcommissie Roel Smeets Mark Thielemans en Joyce Kurstjens
Technische commissie Walter Knippenberg Hafid Bendaoud, Tom Geelen, Emiel Koster, Wouter Daamen, Mark Thielemans, John op 't Veld
Scheidsrechterscommissie Walter Knippenberg Jan Aben, Sjaak van Herk, Hans Lucas, Frans van Deur, Antoine Zeelen, Piet Knoben, Peter de Vries
Sponsorcommissie Levi Boom Lars Aben, Martijn van den Boomen, Job van Cruchten, Jack Linssen, Stan Raemakers, Wim Schalleij, Annemarie Schuren, Rob Wijers

Vrijwilligers zijn altijd van harte welkom. Mocht je interesse hebben in een bestuursfunctie of als vrijwilliger in één van onze commissies, neem dan contact op met een van bovenstaande personen of voorzitter Yoeri Slats (vrijwilligers@vvlinne.nl).