Bestel via Sponsorkliks en help ons!

De volgende keer dat je een pakketje besteld op Bol.com, sushi laat komen met Thuisbezorgd, een hotelletje boekt met Booking of misschien zelfs iets spannends koopt op EasyToys… doe dat dan via Sponsorkliks en help onze club!

Zonder dat het je iets extra’s kost, zorg je met dezelfde bestelling ervoor dat er een klein percentage van je betaalde bedrag rechtstreeks onze clubkas invloeit. Je hoort het goed: het kost je niks en het levert de club geld op! Geweldig toch? Het enige dat je hoeft te doen is via deze link de winkel te zoeken waar je iets wilt bestellen en op het knopje ‘Bestel’ te klikken.

Vervolgens maak je gewoon je bestelling af zoals je normaal zou doen en gaat er automatisch een kleine commissie van jouw aankoop naar ons. Zo simpel is het.

Het aanbod aangesloten winkels is werkelijk enorm. Bestel je wel eens online boodschappen via Lidl of Plus? Sponsorkliks! Goedkoop Chinees spul nodig van AliExpress? Sponsorkliks! Nieuwe voetbalschoenen van Adidas of Nike? Sponsorkliks! Niet te dure, nieuwe meubels nodig van Leen Bakker? Sponsorkliks!

Dus probeer de volgende keer dat je een online aankoop doet, even aan onze club te denken. De opbrengsten hiervan zijn van cruciaal belang voor ons. Enorm bedankt!