vv Linne is TROTS OP HAAR SPONSOREN

De vereniging zoekt partners die met sponsoring iets voor VV Linne kunnen betekenen en visa versa! Want wij zijn de mening toegedaan dat VV Linne een interessante partner is.

Voetbalvereniging Linne zoekt haar sponsors met zorg en is er bovendien zuinig op. Natuurlijk willen wij graag meer sponsors maar wij zijn van mening dat de liefde van twee kanten moet komen. Een sponsor bij VV Linne is meer dan alleen een handtekening op papier. De onderlinge verstandhouding wordt minstens zo gekoesterd als het zakelijke akkoord dat een sponsorovereenkomst nu eenmaal is.

Naast de sportieve en recreatieve prestaties mogen in de vereniging de financiële aspecten niet worden vergeten. Verhoging van het prestatieniveau, een aantrekkelijke juniorenafdeling en verbetering van de voorzieningen stellen eisen die financieel haalbaar moeten zijn. Behalve een kritisch blik op de uitgaven moet de vereniging het aanboren van nieuwe financiële bronnen niet uit het oog verliezen en op een gezonde manier zelfs stimuleren.

Voetbalvereniging Linne is een gezellige, goed georganiseerde club, die met beleid op zoek is naar wegen om de sportieve prestaties te continueren en te verbeteren. Een van de middelen om dit met financiële middelen te realiseren is sponsoring. Sponsoring met een tweeledig doel: attractief voor zowel de sponsor als voor VV Linne. Voetbal is nog altijd volkssport nummer 1. Voetbal op amateurniveau levert dan ook de nodige publiciteit op in kranten, weekbladen, sociale media en ‘langs de lijn’.

Voetbalvereniging Linne is een interessante sponsorpartner. Hieronder de belangrijkste argumenten nog een keer op een rij:

• een goed bestuurde voetbalvereniging;
  • attentiewaarde in de (sociale) media;
  • een goede naam binnen en buiten de regio;
  • een vaste basis in de Linner gemeenschap;
  • interessante partner om contacten te leggen.

De sponsor ontvangt onder meer een reclamebord naar eigen wens, een foto van het 1ste team, een seizoenkaart voor thuiswedstrijden, een uitnodiging voor de nieuwjaarsreceptie en sponsorbijeenkomsten van VV Linne, vermelding op deze website als Sponsor inclusief een 'link' naar de eigen (bedrijfs)website.

Download Brochure

Stersponsor Plus

Ster sponsor

Reclamebordsponsor

Wedstrijdbalsponsor

• Een op maat reclame-uiting op ons sportpark (b.v. reclamezuil of -doek, scorebord, dug-outs, entreehuisje, evenement)
  • twee seizoenkaarten voor thuiswedstrijden
  • vijf consumptiebonnen per thuiswedstrijd
  • vermelding op de Internet site van VV Linne als Stersponsor inclusief een 'link' naar de eigen bedrijfsinternet site
  • de Stersponsor Plus mag gebruik maken van de naam Stersponsor Plus VV Linne
  • uitnodiging voor de nieuwjaarsreceptie en sponsorbijeenkomsten van vv Linne
  • exclusiviteit in de kernactiviteiten onder Stersponsors Plus
  • de Stersponsor Plus krijgt de mogelijkheid om de leden van VV Linne een aanbod te doen. Dit aanbod kan opgenomen worden op de site van VV  Linne
  • eenmaal per jaar mag de Stersponsor Plus via VV Linne de leden een commerciële mailing sturen.
  • Een dubbel reclamebord inclusief productiekosten tot een bedrag van € 350 exclusief BTW (op het reclamebord is ruimte voor het bedrijfslogo, naam, plaats enz. Het reclamebord kan ingericht worden naar eigen wens)
  • twee seizoenkaarten voor thuiswedstrijden
  • vijf consumptiebonnen per thuiswedstrijd
  • de Stersponsor mag gebruik maken van de naam Stersponsor VV Linne
  • uitnodiging voor de nieuwjaarsreceptie en sponsorbijeenkomsten van VV Linne
  • exclusiviteit in de kernactiviteiten onder Stersponsors
  • de Stersponsor krijgt de mogelijkheid om de leden van VV Linne een aanbod te doen. Dit aanbod kan opgenomen worden op de site van VV Linne
  • eenmaal per jaar mag de Stersponsor via VV Linne de leden een commerciële mailing sturen.
  • De sponsor ontvangt een reclamebord naar eigen wens
  • een foto van het 1ste team
  • een seizoenkaart voor thuiswedstrijden
  • uitnodiging voor de nieuwjaarsreceptie en sponsorbijeenkomsten van VV Linne
  • vermelding op de Internet site van VV Linne als Sponsor inclusief een 'link' naar de eigen bedrijfsinternet site
  • de Reclamebordsponsor mag gebruikmaken van de naam sponsor VV Linne.
  • Omroepen van de sponsornaam bij de presentatie van de elftallen voorafgaande aan de wedstrijd Gehele seizoen zichtbaar als wedstrijdbalsponsor op het “wedstrijdballenbord” in de kantine Vermelding op de digitale presentatie in de kantine en op de website van de VV Linne.
Contractduur: in overleg Contractduur: 5 jaar Contractduur: 3 of 5 jaar Contractduur: NVT
Prijs: in overleg Prijs: € 500 excl. BTW per jaar Prijs: € 190 voor het 1ste jaar, € 175 daarna, excl. BTW Prijs: € 50 excl. BTW per bal

Contactpersonen sponsoring
Functie Naam Telefoon