Leuk dat je bij VV Linne wil komen voetballen!

Bij Linne bieden wij een veilige omgeving aan waarin jij lekker kunt voetballen. Natuurlijk bestaat het grootste deel van de tijd uit trainingen en wedstrijden. Daarnaast organiseren we binnen onze bruisende vereniging veel uitjes en activiteiten. Daarmee kun je bij ons terecht voor zowel je sportieve als je sociale ontwikkeling. Het is voor VV Linne belangrijk dat alle leden plezier hebben in het spelletje en het leuk vinden om bij ons te voetballen! Wil je graag bij onze club te komen voetballen? Klik dan op de knop hieronder en je zult zo snel mogelijk iets van ons horen.

Kom gerust eens meetrainen!

Als je eerst een keertje wilt proeven hoe het is om bij VV Linne te voetballen, dan mag je gerust een paar keer komen meetrainen. Neem dan even contact op met jeugdbestuur en dan gaan we dat regelen.

Tot gauw bij VV Linne!

Jeugdfonds Sport
Helaas hebben niet alle kinderen de mogelijkheid om te sporten. Voor kinderen uit gezinnen die leven van een uitkering, ouders die in de schuldsanering zitten of een inkomen hebben onder het sociaal minimum, is het wellicht moeilijk te kunnen sporten. Voor die kinderen bestaat het Jeugdfonds Sport. Het Jeugdfonds Sport kan onder meer de contributie en de sportattributen voor deze kinderen en gezinnen betalen. Kijk voor meer informatie en de voorwaarden op jeugdfondssportencultuur.nl.

Contributie
Om al onze leden veilig en prettig te kunnen laten voetballen, moet er contributie geheven worden. Dit gebeurt in het begin van elk nieuw voetbalseizoen (in het najaar). Hoeveel de contributie is, is afhankelijk van het soort lid dat jij bent. De contributiebedragen zijn daarom verzameld in onderstaande tabel. Indien gewenst, is het mogelijk om de contributie in gedeeltes te betalen. Neem hiervoor contact op met penningmeester Jan Aben om in onderling overleg afspraken te maken.

Jeugdleden geboren in 2005 tot en met 2010€ 115
Jeugdleden geboren in 2011 tot en met 2015€ 110