10 jan 2023 door Wouter

Aanstaande zaterdag, 14 januari, vindt het 38e Hansen Dranken Toernooi plaats op ons sportcomplex. Naast vv Linne bestaat het deelnemersveld uit SVC 2000 uit Roermond, VV St. Joost en MBC '13 uit Maasbracht.

Voorafgaand aan het Hansen Dranken toernooi zal het bestuur een blijk van waardering uitspreken naar de familie Hansen en hun bedrijf. Het familiebedrijf bestaat 75 jaar en is al meer dan 25 jaar betrokken als (hoofd-) sponsor bij onze club. Graag zien wij dan ook zoveel mogelijk mensen om 18:15u op ons sportpark om aanwezig te zijn bij deze mooie geste richting Hansen Dranken.

Om 18:45u start het toernooi met onderlinge wedstrijden die ieder 35 minuten duren. Zo speelt iedere ploeg tegen elkaar en hebben we op het einde van de avond een winnaar van het 38e Hansen Dranken toernooi.

Na afloop van het toernooi kan er natuurlijk ook nog een drankje gedaan worden in de kantine.

Tot zaterdag!