16 okt 2023 door Wouter

Het is niet iedere voetballer gegund, een hattrick maken. Bas Suntjens deed dit afgelopen weekend voor de 2e keer op rij! Vorige week moest Sportclub Leeuwen 3 er al aan geloven, drie doelpunten van Bas en een 3-1 overwinning voor vv Linne 3. Mochten we denken dat dit een eenmalig hoogtepunt was in Bas zijn carriére, dan hebben we het mis. Gisteren, zondag 15 oktober, herhaalde Bas zijn trucje en scoorde voor de tweede week op rij een hattrick voor vv Linne 3. Mede door deze drie doelpunten versloeg vv Linne 3 hun uitdagers van Boekel 1 met 2-5. Bas zelf gaat door deze drie doelpunten inmiddels aan kop van de topscoorderlijst.

Voor vv Linne 1 was het een moeizaam weekend. Lichtpuntje was het eerste doelpunt sinds de telling van de topscoorderslijst voor Martijn Hulsbosch. Echter ondanks een veldoverwicht werd er in de 'dying seconds' verloren van OVCS 1. Zij wisten in de 95e minuut het winnende doelpunt te maken en zo vv Linne 1 de tweede nederlaag op rij te bezorgen. Voor volgende week wacht de krachtmeting in de volgende ronde van de beker tegen DFO '20 1.

De mannen van vv Linne 2 haalde hun eerste punt deze competitie. De rumoerige week vanwege het per direct stoppen van Tom Hameleers werd alsnog enigszins positief afgesloten. Zonder een échte doelman, maar met een sterk keepende Ryan Doensen op doel werd Heythuysen 2 op een gelijkspel gehouden: 1-1. Het doelpunt kwam op naam van Rowan Pecasse, die zo zijn eerste doelpunt in een Zebra shirt scoorde.

De dames van vv Linne kwamen niet in actie, hun wedstrijd tegen Helden VR2 werd afgelast. Ook de Veteranen kwamen niet in actie.

zondag 15 oktober 2023
OVCS 1 - vv Linne 1 2 - 1 Martijn Hulsbosch
Heythuysen 2 - vv Linne 2 1 - 1 Rowan Pecasse
Boekel 1 - vv Linne 3 2 - 5 Bas Suntjens 3x, Colin Frencken en Mike Jeurissen
Helden VR1 - vv Linne VR1 afg.