03 aug 2021 door Wouter

Linne 1 is ingedeeld in een poule met clubs uit de omgeving. Het mooiste affiche is de derby tegen SHH Herten. In totaal zal Linne drie wedstrijden spelen. Als eerste staat er een uitwedstrijd tegen 4e klasser FC Roerdalen op het programma, hierna volgen twee thuiswedstrijden tegen 5e klasser SNA en als afsluiter de derby tegen SHH Herten, gespeeld in Linne.

Zondag 5 september om 14:30u FC Roerdalen - VV Linne
Zondag 12 september om 14:30u VV Linne - SNA
Zondag 19 september om 14:30u VV Linne - SHH Herten

Voor de overige seniorenteams is er nog geen indeling bekend. Wanneer deze bekend zijn, zullen ze z.s.m. op de website verschijnen.

Vanavond, 3 augustus, start de selectie van Linne onder leiding van trainer Fahri Ozguzel met de voorbereiding op het nieuwe seizoen 2021/2022. Het voorbereidingsprogramma is hier te vinden. Wij hopen jullie allemaal weer te verwelkomen op ons sportpark, want we hebben jullie aardig gemist!

Tot snel!