08 mrt 2023 door Wouter

De club van 100 is nu ook zichtbaar in de kantine. Mede dankzij Kick Kurstjens van KickAssFoils hangt er in de kantine een mooi bord van de club van 100. Door flinke inspanningen na de ALV is de Club van 100 gigantisch gegroeid. Waren er eerst 17 mensen lid, mochten we deze week al het 50e lid verwelkomen!

Wat doet de 'Club van 100'?

De 'Club van 100' bestaat uit een groep Zebra's die de club een warm hart toedragen middens een jaarlijkse donatie. Deze donatie wordt besteed aan de voetbalvereniging, zowel jeugd als senioren. Voorheen bedroeg een donatie 100 gulden, vandaar de naam 'Club van 100'. Bij de invoering van de euro bedraagt de jaarlijkse donatie €46,-.

Er zijn vanaf de oprichting al diverse zaken aangeschaft met het gedoneerde geld. Denk hierbij aan de geluidsinstallatie in de kantine, de AED, de diepvries en het schitterende mozaiek logo bij binnenkomst in de kantine.

Ben je nog geen lid? Je kunt je nog altijd aanmelden..

Aanmelden kan bij onderstaande personen, via sponsorcommissie@vvlinne.nl of in de kantine aan de bar

Jack Linssen (voorzitter)

Mobiel: 06-50213902