15 nov 2021 door Wouter

Ook wij als vv Linne gaan naar aanleiding van de landelijke Corona maatregelen de richtlijnen op het sportcomplex aanscherpen. Als sportclub zijn wij als vv Linne genoodzaakt de richtlijnen van het RIVM na te leven.

Sinds zaterdag 6 november jl. is het coronatoegangsbewijs ook verplicht op ons sportpark. Iedereen van 18 jaar en ouder is verplicht een coronatoegangsbewijs te tonen om toegang te verkrijgen tot:

• de kleedlokalen
  • de douches
  • de toiletten
  • de materiaalruimte
  • de kantine

Dit geldt zowel op trainingsdagen als op wedstrijddagen.

Op wedstrijddagen betekent dit dat álle spelers, zowel van vv Linne als van onze tegenstanders, uitsluitend met een coronatoegangsbewijs toegang hebben tot het gebouw en zich binnen kunnen omkleden, zich kunnen douchen en de kantine mogen betreden. Diegenen die een dergelijk coronatoegangsbewijs niet kunnen overleggen zullen zich helaas elders (thuis) om moeten kleden en douchen.

Supporters van zowel vv Linne als onze tegenstanders zijn helaas de komende drie weken niet welkom op ons sportcomplex.

Op alle bovenstaande richtlijnen wordt gecontroleerd en gehandhaafd.

Wij als voetbalvereniging rekenen op ieders steun en begrip in deze moeilijke tijden. Daar wij graag willen dat wij iedereen welkom kunnen heten op ons sportcomplex en de gebouwen, kunnen en mogen wij simpelweg niets anders doen dan bovenstaande richtlijnen volgen.