24 okt 2022 door Wouter

Dankzij een overtuigende 5-1 overwinning op DFO '20 VR1 bekeren de dames van vv Linne nog een ronde verder.

Afgelopen zondag werden er twee wedstrijden gespeeld op ons sportcomplex. De dames van vv Linne speelden hun bekerwedstrijd tegen fusieclub DFO '20 en deze werd overtuigend gewonnen. De speelsters van trainersduo John op 't Veld en Norbert Thijssen hadden geen enkel probleem en wachten nu af wie hun volgende tegenstander wordt.

Voor vv Linne 3 stond het inhaalduel met Rios '31 2 op het programma. Na de nipte nederlaag tegen EVV Echt 4 vorige week werd er nu een punt behaald, 2-2. Doelpunten werden gemaakt door Bas Suntjens en Andrew Spätgens.

De wedstrijd van de Veteranen van afgelopen zaterdag werd afgelast en de overige teams mochten genieten van een vrij weekend.