15 mei 2023 door Wouter

Door een doelpunt van Christian Deneer in de allerlaatste minuut wist vv Linne met 1-0 te winnen van FC Ria. Een ontzettend lekkere driepunter in de strijd om nacompetitie te ontlopen.

De overwinning was dan ook dik verdiend. vv Linne was het grootste gedeelte van de wedstrijd de bovenliggende partij en had zeker in de eerste helft al enkele mogelijkheden om de score te openen. Ze hielden het lang spannend en zorgden in de 90e minuut voor een enorme ontlading bij publiek, staf en spelers. Dankzij deze overwinning en het gelijkspel tussen concurrenten HBC '09 en Waonder Forest staat vv Linne met nog twee wedstrijden op een veilige plek.

vv Linne 2 kwam tegen SVH '39 2 niet verder dan een bloedeloos gelijkspel. Beiden ploegen hadden kansen op een overwinning, maar mede door een uitstekend keepende Daan Roeks werd 'de nul' gehouden en klom vv Linne 2 een plekje op de ranglijst.

De dames van vv Linne wisten met maar liefst 7-0 te winnen van fusieclub ST SVEB/Sporting S.T. Het was Sanne van Lankvelt die haar eerste twee doelpunten van het seizoen maakte. Ze was op weg naar een hattrick maar niet zelfzuchtig. Ze gunde Gaby Mevissen haar 5e doelpunt van de wedstrijd door de bal vrij voor het doel af te geven. Hierdoor verstevigt Gaby haar koppositie op de topscoorderslijst.

Op zaterdag speelde de veteranen van Linne tegen Roosteren. Het werd 4-4. Doelpunten kwamen op naam van Frank Schlechtriem 2x, Manny v/d Beek en een eigen doelpunt van Roosteren.

vrijdag 12 mei 2023
vv Linne 35+ - Roosteren 35+ 0 - 2
VV Hebes 35+ - vv Linne35+ 3 - 3
vv Linne 35+ - St. Joost 35+ 3 - 2