21 mei 2023 door Wouter

Het is zo ver, ‘D'n Daag van Lin’ wordt vandaag 20 mei officieel bekend gemaakt in Linne en haar omgeving. Het wordt groots uitgepakt. Met meer dan 41 verenigingen en 34 stands wordt de parkeerplaats, de tennisclub en het complex van vv Linne gevuld met verengingen uit eigen dorp. De dag is voorzien van activiteiten, foodtrucks, een biertap en muziek! Voor informatie over deze dag kun je kijken op www.dndaagvanlin.nl.

Naast het bekend maken van dn daag van Lin, vergt het nog enige ondersteuning om zo’n dag te realiseren. VV Linne zoekt vrijwilligers om deze dag mee te ondersteunen. Ondersteuning op het gebied van:

• opbouwen stands [11:00 - 13:00u]
  • stand vv Linne bij de ingang van het complex [13:00 – 17:00u]
  • het mee organiseren en assisteren tijdens de activiteit van vv Linne [15:00 – 15:30u]
  • het meehelpen afbreken aan het einde van de dag [21:00 – 21:15]

Vele handen maken licht werk!!

Stand vv Linne bij de ingang van ons complex: Bij de ingang maken we een praatje met dorpsgenoten en mensen uit de omgeving. Dit gaat van gezellig (bij)kletsen, tot uitleg over de club en het werven van leden, vrijwilligers en sponsoren. We verzorgen een leuke kennismaking met de club en onze leden en geven mensen een rondgang op het complex. Naast het promoten van vv Linne en onze dankbaarheid uitstralen naar onze sponsoren, is het ook onze maatschappelijke verantwoordelijkheid om deze dag netjes mee te faciliteren. Ben jij lid, trainer, vrijwilliger of ouder van een lid, meld je aan om deze dag samen aan te pakken!

Organiseren en assisteren activiteit: Om 15:00 u is er een activiteit ingepland op het complex van vv Linne. Hier is nog wat werk aan de winkel! De gedachte is om een bekende goalkeeper van PSV of MVV in de goal te krijgen op het 1e veld, zodat de aanwezige jeugd een vrije trap of penalty mag nemen. Uiteraard zijn andere leuke ideeën heel erg gewenst! Help jij dit mee organiseren en ben jij erbij om 15:00u, meld je dan aan!

Aanmelden kan bij Yoeri Slats – voorzitter@vvlinne.nl - 0618638003