22 apr 2023 door Wouter

Vanochtend heeft de sponsorcommissie drie mooie nieuwe reclameborden geplaatst aan het hoofdveld.

WBV Advies

WBV Advies is werkzaam als onafhankelijk senior adviseur en voert advieswerk uit in opdracht van overheden, bedrijfsleven (aannemerij, industrie etc.) en particulieren.

Handelsonderneming Roy Janssen

In het kader van duurzaamheid het hergebruiken van tonnen die door werkgevers niet meer worden gebruikt. De tonnen zien er als nieuw uit en de toepassingen zijn legio; denk aan voedertonnen, opslag van korrels, poeders, hooi, stro, gebruik als regenton of waterbuffer, het bewaren van speelgoed enz enz. Kortom zonde om deze niet opnieuw te gebruiken. Ons assortiment is inmiddels uitgebreid met meerdere soorten verpakkingen en logistieke producten

Kickassfoils

Bij Kickass Exclusive Foils in Limburg is alles mogelijk met betrekking tot het foliën van uw auto. Of het nu om een andere kleur gaat of het toevoegen van reclame; het is allemaal mogelijk! Zowel particulieren als bedrijven zijn welkom bij ons.

Als vereniging zijn wij ontzettend blij met deze drie nieuwe sponsoren die onze club een warm hart toedragen. Wilt u ook sponsor worden, bekijk de mogelijkheden op onze website of neem contact op met sponsorcommissie@vvlinne.nl.