11 dec 2023 door Wouter

Het 1e elftal van vv Linne is gister tegen een enorme domper aangelopen. In eigen huis werd er met 2-3 verloren van RIOS '31. Door deze nederlaag klimt RIOS '31 over vv Linne heen op de ranglijst en groeit de achterstand op koploper Slekker Boys tot 10 punten (vv Linne heeft één wedstrijd minder gespeeld). Volgende week zondag wacht nog een laatste klus, de 3e ronde van de bekerstrijd wordt gespeeld tegen Neerkandia uit Neerkant.

zondag 10 december 2023
vv Linne 1 - RIOS '31 1 2 - 3 Christian Deneer en Givan Wiggers

Voor de 2e keer op rij wisten de heren van vv Linne 2 een overwinning te boeken. Vooraf werd gevreesd voor een zware wedstrijd tegen de nummer twee van de ranglijst vv Reuver 2. Nadat er na 20 minuten een 0-2 achterstand op het scorebord stond, werd er nog meer gevreesd. Echter liet de ploeg zien over enorme veerkracht te beschikken en werd er een terechte 3-2 overwinning uit het vuur gesleept. Hierdor klimt vv Linne 2 naar de middenmoot van de ranglijst. Aanstaande dinsdag, 12 december, wacht nog een inhaalwedstrijd in Herkenbosch tegen SVH '39 2.

zondag 10 december 2023
vv Linne 2 - vv Reuver 2 3 - 2 Jeroen Versteegen, Stan Raemakers en Steff Smeets

Op zaterdag was het de JO-16 die naar de tweede plek klommen op de ranglijst. Door een eenvoudige 0-3 overwinning op Schinveld JO-16, klommen de mannen van Ruud, Jordi en Rob enkele plaatsen op de ranglijst.

zaterdag 9 december 2023
Schinveld JO-16 - vv Linne JO-16 0 - 3 Sieb van Deijzen 2x en Sami Elbaamrani

De overige teams kwamen niet aan het voetballen het afgelopen weekend.