24 apr 2023 door Wouter

Eindelijk weer eens de drie punten. De laatste weken viel het dubbeltje steeds net de verkeerde kant op, maar afgelopen zondag werd er uiterst verdiend met 4-2 gewonnen van RKVV Neerbeek.

Vanaf de eerste minuut jaagden de Zebra's voor elke bal. Al snel resulteerde dat in enkele kansen voor de thuisploeg. De mogelijkheden gingen er echter niet in en beide teams leken met een 0-0 te gaan rusten. Leken, want vlak voor het rustsignaal maakte Dillon Janssens de 1-0. Na rust scoorde Neerbeek  de 1-1, maar nog geen minuut later stond vv Linne weer voor door een eigen doelpunt van Neerbeek. Niet veel later was het Dillon Janssens die voor de 3-1 zorgde. Neerbeek kwam door een strafschop terug tot 3-2, maar Christian Deneer maakte aan alle onzekerheid een einde door de 4-2 eindstand binnen te leggen. Door de zege stijgt vv Linne naar de veilige elfde plek op de ranglijst.

Voor het volledige artikel van De Limburger klik hier

In de ochtend wisten de dames van trainer John op 't Veld de kraker tegen vv Helden niet te winnen. Het gemis van aanvallende kracht Darnisha werd op het veld duidelijk en ondanks een strijdend en meer voetballend Linne werd er toch verloren. De 0-3 nederlaag was uiterst geflatteerd, maar wel de realiteit. Hierdoor hebben de dames een eventueel kampioenschap niet meer in eigen hand en zijn ze afhankelijk van de resultaten van vv Helden.

Later in de ochtend waren het de mannen van vv Linne 3 die de nederlaag van vorige week wegpoetsten met een 5-0 overwinning op Conventus '03 2. Door de overwinning klimt de ploeg naar een mooie middenmoot plek in de ranglijst. Met nog twee wedstrijden te spelen staat dit nieuw geformeerde team op een keurige vijfde plek.

Helaas werden de wedstrijden van de Veteranen op zaterdagmiddag en de wedstrijd van vv Linne 2 op zondagochtend afgelast door de tegenpartij. Beiden tegenstanders hadden te weinig spelers om een team op de been te brengen. Op vrijdagavond speelde de mannen van 35+ hun maandelijkse wedstrijden. Er werd eenmaal gewonnen, eenmaal gelijkgespeeld en twee keer verloren.

vrijdag 21 april 2023
SNA 35+1 - vv Linne 35+ 1 1 - 0
vv Linne 35+1 - HEBES 35+1 1 - 1
Roosteren 35+1 - vv Linne 35+1 3 - 1