07 jun 2022 door Kai

Linne 1 neemt afscheid van een bewogen seizoen met een verliespartij tegen SV Brunssum: 7-3. Op het kunstgras van Sportpark Peerdendries kon geen moment de intensiteit van de afgelopen wedstrijden getoond worden en werd al in de eerste helft een groot gat geslagen door de gastheren. In de tweede helft kon Linne beter meekomen en rechtte het enigszins haar rug. Door doelpunten van achtereenvolgens Kai Mevissen, Tom Linders en Yves Krekelberg kon een lang seizoen eindelijk worden afgesloten.

Na de coronastop werden in een tijdsbestek van 16 weken maar liefst 20 wedstrijden afgewerkt. Hierin werden spaarzame hoogtepunten gevolgd door diepe dalen maar werd na een sterk slot toch handhaving bewerkstelligd. Hopelijk kan volgend seizoen, onder leiding van de nieuwe trainer Kurt Geelen, de blik weer omhoog.

Linne 4 wist Pinkstermaandag wel te winnen van RKAVC 2. Doelpunten werden gemaakt door Vincent Zeelen (2x) en Cas Smits.