20 jun 2022 door Wouter

Ook voor vv Linne 3 zit het seizoen er eindelijk op. Met nog een laatste uitwedstrijd tegen vv Boekoel 2, werd het seizoen nu écht afgesloten. De einduitslag, 4-3 verlies, deed er niet veel meer toe gelet op de stand. Doelpuntenmakers waren Nick van Vlodrop, Jord Frencken en Remco van Teeffelen.

Voor enkele spelers van vv Linne 3 was de wedstrijd tegen vv Boekoel hun laatste kunstje. Nick van Vlodrop, Ruud Hinssen en Herre v/d Velde nemen afscheid van het 3e elftal en gaan hoogstwaarschijnlijk allen bij de Vets voetballen. Daarnaast zijn zij ook nog actief bij het 35+ team op de vrijdagavonden. Leider Frank Maessen en vaste vlagger John Spee hebben ook aangegeven volgend seizoen te stoppen met hun functie.

Aankomend seizoen zullen de teams vv Linne 4 en vv Linne 3 samengevoegd gaan worden in één team. De mogelijkheid om nog volwaardig 3e én 4e team in stand te houden was er niet, waardoor de club genoodzaakt is beiden teams samen te voegen.