14 feb 2022 door Wouter

Het heeft even geduurd, maar gisteren werden er voor het eerst dit seizoen drie punten gehaald. In de thuiswedstrijd was vv Linne met 2-0 te sterk voor SVE 1. vv Linne 2 en vv Linne VR1 wonnen hun wedstrijden en blijven aan kop van de ranglijst staan.

Voor vv Linne 1 was het een broodnodige overwinning om de aansluiting bij de overige teams te houden. Door doelpunten van Joos Ruefli en Yves Krekelberg werd het een mooie middag voor de mannen van trainer Fahri Ozguzel. Het was een speciale middag voor doelman Jim Craemers, die zijn debuut in het eerste elftal opluisterde met een clean sheet. Door afwezigheid van doelman Tim Suntjens werd er door zowel vv Linne 2 als vv Linne 1 een beroep gedaan op Jim als doelman. Hij hield in beide wedstrijden de 0 en kan dus terugkijkende op een mooie zondag.

vv Linne 2 en vv Linne VR 1 behielden hun koppositie door KSV Horn en Oranje Blauw '15 te verslaan. De dames deden dit met een overtuigende 7-2 overwinning.

Zondag 13 februari 2022
vv Linne 1 - SVE 1 2 - 0  Joos Ruefli en Yves Krekelberg
vv Linne 2- KSV Horn 2 2 - 0 Dillon Janssens en Tom Linders
vv Linne 3 - EMS 2 1 - 1  Manny v/d Beek