01 mei 2023 door Wouter

vv Linne heeft gisteren, 30 april, een punt overgehouden aan de uitwedstrijd tegen Woander Forest. De directe concurrent voor de nacompetitie maakte in de 80e minuut gelijk via een strafschop. Eindstand 2-2 door twee doelpunten van Yves Krekelberg. Door de verrassende overwinning van HBC '09 op Oranje Blauw '15 zakt vv Linne weer een plekje en staat nu op een plek die nacompetitie betekent.

Het 2e van vv Linne moest gisteren zwaar gehavend naar SVH '39. Met maar liefst vijf spelers van vv Linne 3 (super bedankt!!) werd de bus geparkeerd en gelijkgespeeld tegen SVH '39: 0-0. Ondanks dat vv Linne 2 tien minuten met 9 man speelde wegens twee gele kaarten én hierna nogmaals met 10 man kwam te staan omdat er weer een gele kaart was gevallen bleven de mannen strijden en wist doelman Daan Roeks de nul te houden.

De dames van vv Linne wisten eenvoudig met 4-0 te winnen van RKMSV. Ze staan nog altijd hoog in de ranglijst, maar blijven afhankelijk van Helden VR1 en FC Maasgouw VR1.

Aanstaande disndag, morgen, speelt vv Linne 2 een inhaalwedstrijd op ons eigen complex tegen SVC 2000 2. Aftrap om 19:30u.

zondag 23 april 2023
Woander Forest 1 -vv Linne 1 2 - 2 Yves Krekelberg 2x
SVH '39 2 - vv Linne 2 0 - 0
vv Linne 3 vrij