27 feb 2023 door Wouter

Gisteren, donderdag 2 maart, speelde vv Linne 1 haar inhaalduel in en tegen HBC '09. De wedstrijd eindigde zoals hij begon: 0-0.

Er waren maar liefst drie supporters van vv Linne die de kou trotseerde en afreisde naar Holtum/Buchten voor de wedstrijd. Ze kwamen helaas bedrogen uit. Op een dramatisch veld werd er door beide ploegen geen kans gecreeerd en dus ook geen doelpunt gemaakt.

De vele lange ballen van HBC '09 zorgde er voor dat de spelers van vv Linne met pijn aan hun nek vanochtend wakker werden. Hierdoor zullen zij ook niet trainen vanavond. Bij genoeg aanwezigen, zal vv Linne 2 wel trainen vanavond.

Aanstaande zondag moet er uit een ander vaatje getapt worden in de altijd lastige wedstrijd tegen Roosteren.