19 feb 2022 door Wouter

vv Linne heeft in hun zoektocht naar een nieuwe hoofdtrainer een overeenkomst bereikt met Kurt Geelen. Kurt Geelen zal met ingang van het seizoen 2022/2023 de nieuwe hoofdtrainer van vv Linne zijn.

Het bestuur heeft in de gesprekken een duidelijk beeld geschetst van wat er gevraagd wordt en wat de belangen zijn binnen de club. Hierbij is ook de input van de huidige spelersgroep meegenomen. Hieruit is gebleken dat wij Kurt Geelen als ideale man zien om komend seizoen het vlaggenschip van de voetbalclub te gaan leiden.

Kurt (44 jaar) is woonachtig in het Belgische Dilsen-Stokkem en heeft in zijn actieve carrière gespeeld bij Nevok Geertruide, Wilhelmina '08 uit Weert en afgesloten met nog twee seizoenen bij vv Dilsen.

Direct na zijn actieve carrière als voetballer is Kurt zich gaan verdiepen in het trainersvak. Inmiddels in het bezit van een UEFA B-diploma en enkele jaren ervaring als (succesvol) hoofdtrainer bij o.a. VV-Ven Maaseik,  Racing Reppel,  en KFC Paal-Tervant.

In het seizoen 2022/2023 begint Kurt dan ook aan zijn eerste Nederlandse klus. Kurt noemt zichzelf een jonge en gedreven trainer. Hij heeft een prettig gevoel overgehouden aan de eerste gesprekken met de mensen binnen de club en is gemotiveerd om volgend jaar aan de slag te gaan.