27 feb 2023 door Wouter

De vrouwen van vv Linne hebben gister, zondag 26 februari, een eenvoudige overwinning behaald op RKSVO VR1.

Op een koud sportpark werd er de enige thuiswedstrijd van vandaag gespeeld voor vv Linne. De dames van John, Inge en Norbert wonnen eenvoudig met 6-1 van RKSVO VR1. Doelpunten kwamen van de voet van Gaby Mevissen 2x, Darnisha Sewbarasingh 2x, Rian Vergoossen en Inge Martens. Door deze overwinning houden de dames aansluiting met de top van de ranglijst.

vv Linne 3 speelde tegen de buurmannen uit Maasbracht en Brachterbeek. Tegen MBC '13 2 kon er geen vuist worden gemaakt en werd er, ondanks een eigen doelpunt van MBC '13 2, verloren met 4-1.

Zowel voor vv Linne 1, als voor vv Linne 2 werd de wedstrijd afgelast dit weekend.

De veteranen van vv Linne beginnen aanstaande zaterdag om 17:00u weer in een thuiswedstrijd tegen Sanderbout veteranen. Dit zal een 7 vs. 7 wedstrijd zijn.