18 jan 2023 door Wouter

Tijdens de op 16 december '22 gehouden Algemene Ledenvergadering is er extra aandacht geweest voor de 'Club van 100'. Door deze extra aandacht is de 'Club van 100' gegroeid met 21 personen en bestaat nu uit 37 leden. Over een niet al te lange tijd zal er in de kantine een mooi bord opgehangen worden met een overzicht van alle leden van de 'Club van 100'. Nu al nieuwsgierig wie er lid is? Klik hier

De factuur van de 'Club van 100' zal jaarlijks rond eind februari op de deurmat vallen. Op de ALV heeft sponsor Jordi van Heel, van JVH auto's, ieder nieuw lid een warme muts van JVH aangeboden. Na betaling van de factuur zal ook de muts worden uitgereikt.

Wat doet de 'Club van 100'?

De 'Club van 100' bestaat uit een groep Zebra's die de club een warm hart toedragen middens een jaarlijkse donatie. Deze donatie wordt besteed aan de voetbalvereniging, zowel jeugd als senioren. Voorheen bedroeg een donatie 100 gulden, vandaar de naam 'Club van 100'. Bij de invoering van de euro bedraagt de jaarlijkse donatie €46,-.

Er zijn vanaf de oprichting al diverse zaken aangeschaft met het gedoneerde geld. Denk hierbij aan de geluidsinstallatie in de kantine, de AED, de diepvries en het schitterende mozaiek logo bij binnenkomst in de kantine.

Ben je nog geen lid? Je kunt je nog altijd aanmelden en wie weet wordt jij binnenkort het 50e lid.

Aanmelden kan bij onderstaande personen of in de kantine aan de bar

Jack Linssen (voorzitter)

Mobiel: 06-50213902