08 mei 2023 door Wouter

Met een overtuigende 2-6 overwinning houdt vv Linne VR1 enigszins druk op concurrent Helden VR1. Het lijkt er op dat de titel niet haalbaar zal zijn. Met nog drie wedstrijden te spelen en vier punten achterstand is vv Linne VR1 afhankelijk van de andere kampioenskandidaat.

Zowel vv Linne 1 als vv Linne 3 hadden een vrij weekend. vv Linne 2 mocht het op de vroege ochtend opnemen tegen Caesar 4. Zij gingen strijdend ten onder en keerden huiswaarts met een 2-1 nederlaag.

Op zaterdag speelde de veteranen van vv Linne hun wedstrijd tegen Swalmen. Zij wonnen hun wedstrijd met 3-6.

zaterdag 6 mei 2023
Swalmen Veteranen - vv Linne Veteranen 3 - 6 Manny v/d Beek 4x, Nick van Vlodrop en Roel Cox

zondag 23 april 2023
vv Linne 1 vrij -