11 feb 2022 door Wouter

Laat je zien aan de scouts van PSV tijdens de PSV Soccer School Talentendag bij vv Linne! Tijdens een techniektraining en daaropvolgend 5 tegen 5 toernooi kunnen voetballers en keepers laten zien wat ze in hun mars hebben. Het programma wordt begeleid door gecertificeerde PSV Soccer School trainers, daarnaast zijn er de gehele dag scouts van PSV aanwezig om het talent in de gaten te houden.

Voor wie is het?

De talentendag richt zich op fanatieke voetballers (jongens) en keepers uit geboortejaar 2012, 2013 en 2014. Het niveau van de deelnemers is vergelijkbaar met dat van voetballers uit selectieteams van gemiddelde amateurverenigingen. Voor deze locatie zijn we specifiek op zoek naar deelnemers die op maximaal 45 minuten van deze locatie wonen van Linne omdat een eventueel vervolgtraject in de PSV Academy ook in Linne plaats zal vinden. Aanmelden kan hier

Waar en wanneer?

De PSV Talentendag vv Linne vindt plaats op zondag 6 maart 2022 en wordt georganiseerd in samenwerking met en op het sportcomplex van vv Linne.

Adres: Sportpark Linne Sportveldstraat 3 6067 JA Linne

09.30 uur Ontvangst
09.50 uur Openingswoord
10.00 uur Techniekvorm
10.30 uur Pauze
10.45 uur Toernooi 5 tegen 5
11.45 uur Afsluiting en uitreiken certificaten

Wat krijg je en wat kost het?

Voetballers kunnen gratis deelnemen aan de talentendag. Deze dag is inclusief:

• Mogelijkheid om gescout te worden door PSV
  • Een professionele trainingssessie
  • 5 tegen 5-toernooi
  • Certificaat van deelname
  • Uitleg over de bolling van de bal