26 feb 2021 door Kai

Zoals al eerder aangekondigd, gaat de samenwerking met topclub PSV Eindhoven van start dit jaar. De Eindhovense club gaat gebruik maken van ons sportcomplex om de gescoute jeugdspelers een kans te bieden zich verder in de kijker te spelen. Op zaterdag 30 januari en zaterdag 6 februari zullen er een tweetal PSV Fundamental activiteiten plaatsvinden op het sportcomplex van vv Linne. Er zal dan een training plaatsvinden voor een reeds twintigtal gescoute spelertjes uit de regio.

Leuk om te weten is dat hier ook een speler bij zit die momenteel in de jeugd van vv Linne speelt. De spelertjes krijgen hier hun kans om zich te laten zien aan de trainers en krijgen hiermee wellicht de mogelijkheid om zich definitief in de jeugd van PSV te spelen. Helaas is het niet mogelijk om naar deze trainingen te komen kijken i.v.m. de geldende Covid-19 maatregelen. Het sportcomplex blijft dan ook gesloten voor de bezoekers!