30 mrt 2021 door Kai

Laat je zien aan de scouts van PSV tijdens de PSV Soccer School Talentendag! Nieuw, nu op locatie bij vv Linne. Let wel, dit is enkel bedoeld voor jongens uit geboortejaar 2012 en 2013 met een maximale reisafstand van 45 minuten van deze locatie.

Voor wie?

Voor de PSV Talentendag bij vv Linne zoekt PSV talentvolle voetballers welke uitkomen in een selectieteam van de amateurvereniging uit geboortejaar 2012 en 2013. Het gaat om een selectieprocedure voor de nieuwe PSV O10 locatie Linne, het is daarom alleen mogelijk deel te nemen als de reisafstand tot de locatie niet meer dan 45 minuten is.

Wanneer en waar?

De PSV talentendag bij vv Linne vindt plaats op zaterdagochtend 17 april op Sportpark Linne, Sportveldstraat 3, 6067 JA Linne

9.30 uur            Ontvangst

09.50 uur            Openingswoord door PSV prominent

10.00 uur            Techniekvorm onder begeleiding van PSV (Jeugd)trainer

10.30 uur            Pauze

10.45 uur            Toernooi 4 tegen 4

11.45 uur            Afsluiting en uitreiken certificaten

Wat krijg je en wat kost het?

Voetballers kunnen voor € 25,- deelnemen aan de talentendag. Deze dag is inclusief:

• Mogelijkheid om gescout te worden door PSV
  • Een professionele trainingssessie
  • 4 tegen 4-toernooi
  • Certificaat van deelname

Coronamaatregelen

PSV en VV Linne houden zich aan de richtlijnen van het RIVM omtrent het coronavirus. Klik hier om te zien welke dat zijn.

Het programma is altijd onder voorbehoud en afhankelijk van de dan geldende maatregelen rondom het Coronavirus .