07 sep 2021 door Wouter

Eind september zal de competitie voor het seizoen 2021/2022 beginnen. VV Linne is met vijf seniorenteams (4 heren en 1 dames) goed vertegenwoordigd. Daarnaast spelen de Linne Vets op zaterdag hun wedstrijden.

Hopelijk mogen wij dit seizoen weer vaak juichen op het veld en aan de zijlijn voor mooie doelpunten van onze Zebra's. Ook dit seizoen worden doelpuntenmakers weer bijgehouden en vermeld op deze website. Voor de Linne Vets is de teller inmiddels beginnen te lopen sinds afgelopen zaterdag. De overige teams moeten nog even geduld hebben, omdat de teller pas begint te lopen vanaf de 1e competitiewedstrijd. Waar kun je de topscoorders vinden? Dit kan hier of klik in het menu op wedstrijden en hierna op topscoorders en je zult zien wie er allemaal gescoord heeft dit seizoen.

Bij deze de oproep aan leiders/trainers om na hun wedstrijd de doelpuntenmakers door te geven, waardoor de lijst up to date blijft. Tijdens de thuiswedstrijden zullen de topscoorders ook vermeld worden op de TV schermen in de kantine.